ALONE

Assalamualaikum..
Hari terakhir bersahur,berpuasa dan berbuka.T.T
Sedih sebab ramadan da nak habis.Sedih jugak sebab tak raya kat kampung.Dan sedih jugak kerana sorang-sorang.Wa manyak sedey lo~~

Siang tadi,adik aku buat keputusan nak ikut pak sedara aku balik kampung.Macam-macam aku cakap kat dia.Ingatkan berjaya.Malang sungguh.Bertekad btol McD nak balik Melaka.

Gemok..smpai ati hang tggl kakak sorg2 kat umah...sob3

Sedih tengok dia berlalu pergi.Sampai ati hang.Tinggal aku.Taknak bagi duet raya kat hang.Tapi kalau pak sedara dan mak sedara yang bagi duet raya untuk kakak,hang jangan kata hang punya plak.Simpan elok-elok duet aku tu.

Raya tahun nie raya kat Perak je.Setelah 5 tahun berturut-turut raya kat Melaka,tahun nie raya kat Perak jew.Takda rezeki nak balik gamaknya.Bukan xnak balik.Tapi pikirkan mak sorg-sorg lak nanti.Walaupon hakikatnye aku raya sorang-sorang kat rumah tahun nie.Sunyi je McD takde.=.="


Takpela.Anggap jew la aku raya kat overseas.Kat UK misalnya.Apa aku nak buat pagi raya nanti??Apa lak aku nak wat malam raya nanti?Seorang diri dirumah,amek mknn,dok depan tv.Layan cerita best kat tv.Tak lupa jugak susu strawberry ducthlady.Nak wat cupcake n biskut pon malas.Tukang gaul takde.=.="


Gambar raya tahun lepas.Ramai gilak family aku.Tahun nie takde penambahan family lagi.Raya kedua bersama Arissa aka Cha.Alolo tomeynye~~

Mintak-mintak banyak la duit raya McD dapat.Boleh la share ngan aku sikit.Sharing is caring.
Sekian..

p/s:
Sahur sorg???

Jangan lupa LIKE taw..=)

4 comments:

biskotlemau said...

sedih betol...sob..sob..sob

Fyqa Federeka said...

hang sdey..ceq lg la sdey..sob3

wannurakmal said...

sian pikah. tp knapa mak x blk kmpg je?? keje ek? x po lah. ekau gayo jo la kt Uk tuh. hehe. ^^

Fyqa Federeka said...

haha..mak xdpt cuti la wan..
trpkso la den rayo kek uK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...