Gadis dan Gitar

Assalamualaikum..
Salam hari khamis..

Sejak akhir-akhir ni,aku terperasan la kat utube banyak sangat gadis-gadis yang menyanyi sambil bermain gitar ala-ala Najwa Latif.Fenomena ini dimulakan dengan Yuna.Yuna dikenali dengan lagu Yang Sebenarnya.


Lepas Yuna,muncul pula Ana Rafalli.Muka seakan-akan gadis kacukan.Bila ditanya,dia akan menjawab;

"Saya takda kacuk mana-mana.Saya melayu betul."

Lebih kurang la ayat dia tu.Kalau korang perasan,kat gitar dia ada nama.Of course la nama dia.Takkan nama orang lain pulak.Lagu dia yang aku suka Tolong Ingatkan Aku.Mendalam maksudnya.Ada Zahilril Adzim dalam video clip dia..=)


Tak lupa jugak cik Najwa Latif.Baru je 16 tahun.Tapi suara dia memang sedap.Macam-macam lagu yang dia nyanyi kat youtube tu.Dan lagu yang wat dia pemes opcoz lagu Cinta Muka Buku.Bagi aku lagu tu cute.Mungkin sebab dia pon adik-adik lagikan.



Nie baru 3 orang.Yang dikenali la.Belum lagi yang bukan artis.Maksud yang saja-saja post video kat youtube tu.Ramai yang ada bakat sebenarnya.Untung mereka.Pandai nyanyi,pandai lak maen gitar.Muka pon ley tahan.Cantik.Semalam aku ada jumpa 1 video kat wall kawan aku.Lagu gadis itu sendiri.Not bad la.



Nie la orang-orang yang berbakat.Rupa da ada.Tinggal nak di'show off' kan jew.Betul x??kui3
Aku suka tengok perempuan maen gitar.Dorang nampak HEBAT dimata aku.
Tu jew nak kongsi..
Sekian..
Jgn lupa LIKE taw..=)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...