Amico

Assalamualaikum..(dgn nada sprti prof.Izzi)
Apa itu 'AMICO'???Bukan sejenis makanan.Bukan juga sejenis mainan,drama atau nama orang.
-'AMICO' means 'Friend' or in Malay 'Kawan' or 'Sahabat'-
Masa sekolah dulu,memang ramai kawan.Entry raya sebelum nie,dalam gambar tu semua kawan sekolah rendah.Diulang,KAWAN SEKOLAH RENDAH.Bila dicongak,tolak,tambah,darab dan bahagi,ktorg da kenal hampir 10tahun!!!Sangat lama.Tu satu pencapaian la sebab still contact each other walaupon belajar kat tempat yang berlainan.Aku memang suka flashback balik zaman-zaman kaca mata ni.

Kenal mereka-mereka nie masa sekolah rendah lagi.Ada tu dari tadika.Pastu masuk sekolah menengah.Tapi most of us pindah sekolah masa form 4.Masing-masing dapat tawaran belajar.Alhamdulillah.Walaupun aku tinggal kan sekolah menengah tu da lama,tapi kawan,tetap kawan.Event cikgu Math pon ingat aku lagi.=)


Semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila.Harap dapat la tengok kawan-kawan aku nie kawen nt.kui3



Pape pon,selamat pulang ke U masing-masing.Yang keje tu,keje elok-elok.Bakal-bakal cikgu,ajar anak murid anda elok.





Sekian..
p/s::
xley tdo..@_@
blog aku ada dalam entry blog SBK..

Jangan lupa LIKE taw..=)




2 comments:

ctk said...

wah...besnyer...friend 4ever...lame tuh..mOga kekal yer kamu2 semua :D

Fyqa Federeka said...

@ctk
tq..moga2 kekal smpai bler prshabatan kami nie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...