Drama Sebabak #2

Assalamualaikum..
Kejadian berlaku masa nak masak megi goreng+sosej yg dipotong kecik-kecik.

Aku:Aaaarrgghhh!!!!
Adik:Kenapa?kenapa?
Aku:Hah,xde pape.Ade lipas nak masuk lam periuk megi tu tadi.
Adik:Yeke??
Aku:Iyer.Betul.*aku tipu*
Adik:Tipula.Kalau ada lipas mesti kakak da lari pegi depan.
Aku:Eh,tu kau,bukan aku.Cakap orang pulak..=.="
Adik:Adik kadang-kadang jew takot dengan lipas..lalalalala~~

hahaha..Sengal punya adik.Ada ke patut cakap camtu.Padahal dia kalau jumpa lipas,lari lagi laju dari aku.Ak sampai depan tv jew,dia konpem2 sampai pintu depan.Paling-paling pon aku panjat atas kabinet tu kalau jumpa lipas.=.="
Moral of the story,sila bunuh lipas!
[sumber google]
Sekian...
Jangan lupa LIKE taw..=)

6 comments:

hiro said...

geli lipas ke?

Fyqa Federeka said...

haha..agkla..kdg2 tu xde la takot sgt..sometimes jew

ainakhani said...

aku pun takut lipas eeeeeeeeee lagi lagi yang boleh terbangggg!!!

Fyqa Federeka said...

klau yg terbang tu..konpem dgn aku2 skali trbang~

Ain said...

Hahah , Ain takut labah-labah ..
Kaki dia yg byk tu .. Werr ngeri -,-

A-Chik said...

aku pun geli dengan makhluk lipas ni..hak3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...