Entry Khas =)

Assalamualaikum..
Salam 1 malaysia.Da bape hari tak update.Sebab takde benda nak update.Tapi hari nie aku nak post entry khas untuk kawan aku yang sorang ni.Semalam aku jumpa dia wat kali terakhir.Terakhir la sangat.Terakhir sebab beliau akan melanjutkan pelajaran ke salah sebuah universiti di utara.
One of my bestfriend nie.Selalu hangout sama-sama.Kenal dari sekolah rendah lagi.


Comel tak??Merah muka dia kalau dia baca ni.Konpem gelak non-stop.Kalau dapat gelak memang terus-terusan la.Kadang-kadang tu tiba-tiba je dia gelak.Selalu macam tu.=.="

Pape pon,selamat meneruskan pengajian anda.Kos apa aku tak ingat sebab nak sebut pon susah.Bakal engineer nie.Goodluck Amirah Ahmad Hamdi.Semoga tabah disana.Ada Yuzwan Ali kat sana.hehe.Nanti cuti kiter kuar lagi.Sebak plak.=(

Sekian..

Jangan lupa LIKE taw..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...