Sudah Tiba Masanya

Assalamualaikum..

Sudah tiba masanya..
Untuk aku lupakan kau..
Oke.Aku merapu sekarang ni.Maklumla,kelas 4 hari seminggu,cuti lak 3 hari seminggu.Memang banyak masa untuk merapu dan merapu.Main point entry nie adalah....moving on..

Yeap.Aku mesti maju kehadapan tanpa ingat perkara-perkara yang lepas.Makin aku ingat,makin aku sedih dan berharap.Aku da tak sanggup nak hidup dalam bayang-bayang lagi.Mungkin orang cakap aku gembira bila dengan dia.But in fact,perasaan gementar tu still ada.

Aku memang bahagia sekarang.Bahagia + gembira.Tapi aku bahagia sebab aku sentiasa ingat kenangan yang lepas.Aku selalu cerita benda yang sama berulang-ulang.Aku tak bosan.Sebab aku bahagia.Tapi aku rasa,makin aku buat macam tu,makin aku ingat kat dia.So,as conclusion,i need to stop thinking about the memory between us.Memang tak banyak.Tapi tak banyak tu sangat bermakna.


Kalau ada jodoh tu,takkan ke mana...(^_^*)v
Betul tak??kui3..Kawan-kawan sudah.Nanti 'kakak' aku yang sorang tu bising lak.Nak lupakan seseorang tak payah ikut aturan.Let go with the flow.Bak kata MG la.So,i'm ready to do it!Insyallah,Allah sentiasa ada di sisi..
Ya Allah,kuatkanlah hatiku ini..Aku memohon kepadamu kekuatan agar hati ini tidak lagi lalai darimu...-amin-

Sekian~
 p/s::
maaf pada sape2 yang terasa yer.
(^_^*)v peace..

Jangan lupa LIKE taw..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...