Love::Pandang Pertama??

Assalamualaikum..

Pandang pertama.Apa yang korang tau pasal pandang pertama nie??Dulu aku percaya la jugak cinta pandang pertama.Tapi,bila da lama-lama,aku rasa benda tu macam nonsence.Sebabnya,aku banyak sangat baca novel cintan + tengok drama.Bukan ratu air mata oke.

Sejak Jumaat lepas,aku dengan Neng asyik sembang pasal pandang pertama jew.Bila ingat balik,buat aku nak gelak sangat-sangat.Event pada aku cinta pandang pertama tu karut,tapi the other me cakap,pandang pertama tu sweet.Sangat sweet.*sebab tu asyik kene ggt nyamuk je*

"Pandang pertama bermaksud, seseorang lelaki atau wanita yang secara kebetulan terserepak dengan pasangan yang belum pernah kenal. Apabila dikatakan cinta pandang pertama, bererti hasil pertemuan yang tidak terancang itu sudah ada bibit cinta antara kedua, rasa cinta mula berputik di hati. Pada pertemuan itu mereka mungkin tidak sempat berkata-kata, tetapi sudah tersimpan dalam hati bahawa “dia sesuai untuk aku.”"
dari artikel "Cinta Pandang Pertama Membawa Bahagia" 

Memang ada setengah orang percaya "Love at the FIRST SIGHT".Tak salah pon nak percaya.Ada tu yang masih menunggu atau mencari cinta pandang pertama dorang.Kat mana-mana pon boley jumpa.Kat bus stop,pondok telefon,kafe,kedai buku n etc.

Cinta pandang pertama adalah kerana daya tarikkan seseorg atau lebihsenang dipanggil X-Factor…
Korang percaya ke cinta pandang pertama nie???
Sekian..

p/s::
cuti 3 hari memang buat aku banyak buang masa..=.="

Jangan lupa LIKE taw..=) 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...