Kegilaan Assignment

Assalamualaikum..

Lama tak mngupdate belog ni. Sorry la tak sempat nak blogwalking pada sape-sape yang datang melawat. Banyak keje sangat. Diri sendiri pon kadang-kadang tak terurus. Hari jumaat hari tu, kami beramai-ramai buat perkampungan kat pusat komputer utem. Ini lah padah wat keje last minit. Masing-masing da tension. Dari pagi smpai petang dok lam 'freezer' tu. Aku sampai pakai baju 3 lapis. Sebab sejuk sangat. Kekurangan lemak. So,sape-sape yg nk bagi lemak sikit kat aku, dipersilakan la yer.>.<



Tengok la muka masing-masing. Sebab da bosan ngadap pc n lappy, ktorg decide utk tgkp gmbr. Konon-konon tension la.*padahal ade yg marah-marah n nangis*.Dahsyat kan keje last minit ni. Tu la kisah nye wat assignment. Banyak lagi assignment yg menanti untuk dibuat. Sabar la yer wahai assgnmet2 sekalian. Nanti i pegi kat you.kui3

Sekian.

p/s:SALAM MAAL HIJRAH BUAT SEMUA UMAT ISLAM.
Jangan lupa LIKE taw.=)

1 comment:

Apeach Blogspot said...

xpa.rilex ja buat.enjoy sambil buat.xD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...