Alhamdulillah ;)

Assalamualaikum..
Hai kawan-kawan yang kacak dan jelita.Haa,sejak aku letak status macam ni kat facebook,ramai yang like.Memang kawan-kawan aku kacak dan jelita.Setiap orang kan ada kecantikan dorg yang tersendiri. Tapi aku kagum la dengan sesetengah orang ni. Walaupun cantik, dorg tetap rendah diri. Walaupun kaya tapi tak bangga. Walaupun pandai, tapi tak kedekut ilmu.XD

Tapi,yang aku peliknye, kenapa masih ada lagi yang tak bersyukur dengan apa yang ada? Ok la. Aku ni pon bukan la baik sgt. Kadang-kadang tu ada jugak  perkara yang aku terlepas cakap. Tapi pastu mesti aku fikir balik.*proses kematangan*.
Bersyukur la dengan ape yang ada skarang ni. Walaupun aku kurus, tapi aku bersyukur sebab xde penyakit. Walaupun tu ada keinginan nak membesarkan badan. Manusia zaman sekarang nie mudah lupa bila da senang. Tu la ujian yang Allah bagi kat kita. Bila da susah,barulah ingat nak bersyukur. Walaupun aku xbape nak pandai, tapi bersyukur sebab dapat masuk u.:)

Tak kisah la apa yang berlaku,pasti ada hikmahnya.Tu je yang selalu aku fikir. Aku da dua kali accident. Tapi rasa bersyukur sangat-sangat sebab yang teruk kereta dan bukan aku. Nasib baik la bukan aku yang masuk hospital. XD
Sekian.
p/s::kekeringan idea =.="
Jgn lupa LIKE taw..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...