Women Are Always Thinking.

Assalamualaikum.

Selamat berpuasa kepada yang berpuasa. Masuk hari ni, da 8 hari umat Islam  berpuasa. :D

Perempuan,wanita,gadis. Mereka sentisa berfikir. Their brain always working. Kecuali time tido. Aku pun perempuan jugak. Dan aku sentisa berfikir. Macam-macam aku fikir. Dari benda logik,sampai la yang tak berapa nak logik. Mesti yang lain-lain pon macam tu jugak. Tiap-tiap hari nak keluar,mesti fikir ;

Nak pakai ape hari ni?Baju ni sesuai tak?Tak nampak pelik ke pakai macam ni?
Itu contoh semata-mata. Tapi realitinya itu yang terjadi hari-hari. Even nak pakai duduk rumah pon pkir macam tu.


True facts rite? ;)
Sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...